آموزش بازی کلش آف کلنز

Learning To Play Clash Of Clans

آموزش بازی کلش آف کلنز

Learning To Play Clash Of Clans

آموزش بازی کلش آف کلنز

آموزش بازی کلش آف کلنز
Learning To Play Clash Of Clans

::::::::::::::: جستجو در سایت :::::::::::::::

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۰ مرداد ۹۴، ۱۶:۰۷ - AIDIN NEMATI
    MERSI

بهترین زمان اتک در کلش

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

بهترین زمان برای غارت چه موقع است؟


بهترین زمان برای غارت چه موقع است؟


همه کاربران چه خارجی و چه ایرانی وقتی بر روی آیکون بازی کلش آف کلنز خود کلیک می کنند تا وارد بازی شوند و سپس  برای حمله به دهکده های دیگر خود را آماده می کنند تا یک دهکده پر از طلا و اکسیر را کاسب شوند ، و تند تند هم دکمه Next را می زنند متوجه نیستند که مخزن طلای خودشان هم به خاطر این جستجو در حال خالی شدن است ! و دست آخر هم به یک دهکده درب و داغون رضایت می دهند و دق و دلی خود را با انواع نیروهای آماده خود بر سر این دهکده خالی می کنند ! و لبخندی رضایت مندانه هم می زنند ! ما در ادامه همین مطلب قصد داریم تا بهترین زمان را برای غارت دیگران به شما معرفی نماییم ، پس ادامه مطلب را کلیک نمایید ...

کاری که باید انجام بدهید ، کاری سخت نیست ! فقط باید وارد سایت [اینجا کلیک کنید] شوید و بهترین زمان حمله و غارت در کشور شما نمایش داده می شود!

فکر کنم عکس بالا گویای همه چیز باشد !بهترین زمان برای غارت در کشور شما محدوده سبز رنگ می باشد  نوار آبی رنگ هم ساعت کنونی شما در کشورتان است ، پایینتر هم که صفحه سایت را اسکرول کنید ، میتوانید کشور خودتان از جمله ایران را هم بیابید و مشخصات دیگری را نیز پیدا کنید که بسیار ساده است!

استفاده از سایت مزبور رایگان است و هیچگونه هزینه ایی برای شما ندارد و اطلاعات آن نیز لحظه به لحظه آپدیت می شود که خود می توانید مشاهده نمایید.

+ برای دیدن تصاویر واضح و بزرگتر ابتدا آن را بر روی سیستم خود Save کنید و سپس توسط یک نمایش دهنده عکس ، آنرا مشاهده نمایید.




  • ۹۴/۰۴/۱۵
  • AIDIN NEMATI

نظرات  (۱)

شکست بیش از موفقیت آموزنده است;کسی که هیچ گاه اشتباه نمی کند،هرگز به جایی نمی رسد.
پاسخ:
لطفا مربوط به سایت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی