آموزش بازی کلش آف کلنز

Learning To Play Clash Of Clans

آموزش بازی کلش آف کلنز

Learning To Play Clash Of Clans

آموزش بازی کلش آف کلنز

آموزش بازی کلش آف کلنز
Learning To Play Clash Of Clans

::::::::::::::: جستجو در سایت :::::::::::::::

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۰ مرداد ۹۴، ۱۶:۰۷ - AIDIN NEMATI
    MERSI

Arma 2.0 – بیس بیس فارمینگ فوق العاده ی TH9

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ب.ظ


 

امروز قصد دارم یک بیس فارمینگ فوق العاده خوب و جالب برای Town Hall 9 را به شما معرفی کنم. نام این بیس، یک کلمه به زبان لاتین است که برگردان آن به زبان فارسی می شود “سپر – Arma”. سپر آرما جلوی هر کسی که جرات دیدن انبار های شما را بدون درخواست کردن می گیرد و آنها را به شدیدترین حالت ممکن ادب می کند.

نویسنده ی این طرح، LachlanS است و طرح حاضر، نسخه ی دوم آن می باشد.

برای دیدن فقط دیوار ها و تله ها، اینجا کلیک کنید.

ویژگی های Arma 2.0

.

هسته ی ضد AQ

.

اغلب کلش بازان از ملکه ی تیر و کمان دار (Archer Queen) برای زدن انبار جادوی سیاه (Dark Elixir) بخاطر قدرت تخریب بالا و محدوده ی کاملش استفاده می کنند. این بیس می تواند جلوی آنها را از انجام راحت این کار با فاصله ی بین ساختمان های مرکزی و دیوار ها بگیرد.

.

Arma 2.0 - بیس بیس فارمینگ فوق العاده ی TH9

.

قرمز رنگ X (ضربدر) = ساختمان های تخریب شده

خطوط سفید = Archer Queen و مسیر Archer

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بعد از تخریب تمام ساختمان های ضربدر خورده، کمانداران و ملکه ی کماندار (Archer Queen) به سمت نزدیک خمپاره انداز (Mortar) یا برج جادوگر (Wizard Tower) حرکت خواهند کرد. سپس اطراف بیس تا زمانی که کامل از بین برود حرکت خواهند کرد.

.

دودکش داخلی نفس گیر

.

همانطور که در اسکرین شات زیر مشاهده میک نید، تسلای مخفی (Hidden Tesla) به عنوان یک تله به منظور جدا کردن غول های دشمن از نیرو های عادی مثل بربرین ها (Barbarians)، کمانداران یا گابلین ها (Goblins) استفاده شده است.

.

Arma 2.0 - بیس بیس فارمینگ فوق العاده ی TH9

.

خطوط سفید = حرکت قیفی شکل غول ها

زرد = هدف کامنداران

دایره ی آبی رنگ = مکانی که بیشترین صدمه را می بیند

.

غول ها: بعد از نابود کردن Hiden Tesla، غول های دشمن نزدیک ساختمان کماندار (Archer Tower) را مورد هدف قرار می دهند و به سمت Double Giant Bomb به منظور حمله به توپ (Cannon) حرکت می کنند. این در حالیست که تله ی بهار (Spring) بین توپ و ساختمان کماندار بعدی آنها را به هوا خواهد فرستاد. اگر دشمن به تعداد کافی غول برای زنده رد شدنشان از این منطقه داشته باشد، آن غول ها شروع به زدن دیوار روبروی Air Defense می کنند که توسط Tesla و X-Bows از بین خواهند رفت.

کمانداران: بعد از نابود کردن Teslaی مخفی، کامداران دشمن ساختمان کماندار (Archer Tower) را مورد حمله قرار خوهند داد که توسط Mortar که در آن نزدیکی است از بین خواهند رفت. اگر کماندار بتواند به داخل وارد شود و انبار طلا (Gold Storage) را بزند، بمب های غول پیکر (Giant Bombs) فعال خواهند شد و توسط ۲ Mortar در همان زمان از بین خواهند رفت.

.

راه عبور غول ها

.

شما می توانید راه عبور غول ها را در این بیس از همه جا ببینید.

در حالت عادی حمله کننده ها می خواهند دودکش ها را از جایی که در آن تمام می شوند بسوزانند. اما Hidden Tesla یک کار بسیار خوب بر عهده دارد و آن هم برگشتاندن غول ها برای محافظت کردن اولین لایه ی دفاعی شماست.

.

Arma 2.0 - بیس بیس فارمینگ فوق العاده ی TH9

.

سبز = Wall Breakers

سفید = غول ها

.

اغلب کلش بازان غول هایشان را گسترش می دهند و از تخریب کننده ی دیوار ها (Wall Breaker) نیز به عنوان تانک استفاده می کنند. متاسفانه، تخریب کننده های دیوار سرعتشان از غول ها بسیار بیشتر است و باعث فعال شدن Hidden Tesla قبل از غول ها می شوند. همین باعث می شود خیلی سریع از بین بروند. غول ها به Hidden Tesla حمله خواهند کرد و همانطور که در بالا نشان داده شد، وارد دودکش داخلی خواهند شد.

ویژگی دیگر: قلعه ی کلن متمرکز

.

گزارش های دفاع

.

Arma 2.0 - بیس بیس فارمینگ فوق العاده ی TH9

.

arma-2-defense-log-1

.

arma-2-defense-log-5

.

در تصاویر بالا، می توانید گزارش های دفاعی دوگانه از این بیس های فارمینگ TH9 را در برابر ترکیب ارتش های قدرتمند مختلف مشاهده کنید. همانطور که در تصاویر مشخص است، این بیس خیلی خوب کار می کند. فقط کافیست این بیس را امتحان کنید؛ و من به شما قول می دهم که از آن لذت خواهید برد… .

  • ۹۴/۰۵/۱۸
  • AIDIN NEMATI

نظرات  (۱)

سلام خیلی وبلاگ خوبی دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی