آموزش بازی کلش آف کلنز

Learning To Play Clash Of Clans

آموزش بازی کلش آف کلنز

Learning To Play Clash Of Clans

آموزش بازی کلش آف کلنز

آموزش بازی کلش آف کلنز
Learning To Play Clash Of Clans

::::::::::::::: جستجو در سایت :::::::::::::::

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۰ مرداد ۹۴، ۱۶:۰۷ - AIDIN NEMATI
    MERSI

بدست آوردن اکسیر سیاه در TownHall 7

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ

                                    

                                                                    سلام ، امیدواریم روز خوشی را سپری کرده باشید !

همانطور که از موضوع پیداست در این بحث میخواهیم به معرفی چند استراتژی و راهکار برای بدست آوردن منبع جدیدی که در تان هال ۷ باز شده و میتوانید بدست آورید بپردازیم !

در تان هال هفت منبع جدیدی باز میشه که اسمش اکسیر سیاهه ! با اکسیر سیاه شما میتونید قهرمانان رو بسازید ، ارتقا دهید و همچنین سربازان و طلسم های سیاه را ساخته و ارتقا دهید . اکسیر سیاه در تان هال ۸ به بعد به یک ماده حیاتی تبدیل میشه که بیشتر بازیکنان در لیگ های بالا مثل  تایتان ، چمپیون و مستر  فقط بخاطر بدست آوردن اون اتک میزنن !

بدست آوردن اکسیر سیاه در تان هال ۷ بسیار سخت تر از بدست آوردن اون در تان هال های بالاتر هست برای اینکه در تان هال هفت بیشتر اتک هایی که ممکنه برای شما بیاره ، طرف تان هالش ۶ هست ، خب از بین بردن یک مپ با تان هال ۶ کار آسونیه ولی نمیتونید با ۳ ستاره کردن تان هال ۶ اکسیر سیاه بدست بیارید ! ( Bouns اینجا مستثنا هست ، از کریستال ۳ به بالا در قسمت Bouns شما اکسیر سیاه هم دریافت میکنید )

یکی از دلایل دیگر سخت بودن بدست آوردن اکسیر سیاه در تان هال ۷ اینه که ممکنه کسایی که بهشون اتک میزنید در تان هال ۸ باشند و برای فردی که در تان هال ۷ هست از بین بردن مپ تان هال ۸ کار سختیه ! بطور کلی نمیتونید اکسیر سیاه زیادی در این لول از تان هال بدست بیارید ، سعی کنید زود مکس بشید و تان هالتون رو به ۸ ارتقا بدید .

{ استراتژی بدست آوردن اکسیر سیاه }

راه اول : ( آسان ترین راه )

سرباز های مورد نیاز :

 آرچر : ۱۰۰ تا

 بربر : ۷۰ تا

 گوبلین : ۳۰ تا

این استراتژی ارزانترین و ضعیف ترین استراتژی هست و ساخت سرباز ها هم زمان کمی میبره ! این راهبرد مخصوص مپ های مرده است ، مپ هایی که کالکتور ها ، دریل ها و معادن طلاشون بیرون از دیوار هاست و صاحب مپ منابع داخل معادن رو جمع آوری نکرده ، شما میتونید با این استراتژی این مپ هارو به راحتی خالی از منبع کنید ! از بربر ها بعنوان سرباز کتک خور استفاده کنید و پشتش آرچر بندازید ! گوبلین ها هم میتونید جایی استفاده کنید که خارج از محدوده ساختمان های دفاعی باشه .

اگر شما در لیگ سیلور هستید برای پیدا کردن راحت تر اکسیر سیاه برید لیگ گلد ۱ یا گلد ۲ !

راه دوم ( موثر ترین راه ) :

سرباز های مورد نیاز :

 جاینت : ۱۰ تا هیلر : ۲ تا دیوار شکن : ۷ تا  ویزارد : ۱۳ تا  آرچر : ۳۴ تا بربر : ۱۷ تا  اسپل شفا بخش : ۳ تا

این بهترین استراتژی برای بدست آوردن اکسیر سیاه در تان هال ۷ هست . سربازان این استراتژی خیلی گرون نیستن ، وقت ساختنش تقریبا مناسبه و خیلی هم جالب و موثره ! برای استفاده از این استراتژی باید لول هیلر و جاینت تون را مکس تان هال ۷ کنید .

جاینت و هیلر و ویزارد سربازان اصلی این استراتژی هستن ! ابتدا جاینت هاتون رو بفرستید و بعدش چند دیوار شکن ! زمان انداختن  هیلر و اسپل شفا بخش هم بستگی به مپی داره که میخواید بزنید . بعد از جاینت ها ویزارد و آرچر هاتون رو بریزید و بعد هم بربر ها .

این نکات رو فراموش نکنید :

همیشه قبل از اتک از خالی یا پر بودن کلن کستل دشمن مطمئن شید .

اگر پادشاه ( King Barbarian ) بیرون بود اون رو توسط آرچر و بربر ها از بین ببرید .

اگه کینگ رو دارید زمانی اون رو بندازید که به حمله شما کمک کنه ! همینطوری اول حمله نندازید بره پی کارش 

از طرفی حمله کنید که ضد هوایی نداشته باشه یا اینکه ضد هوایی هاشو از بین ببرید بعد هیلر بندازید .

اگر ویزارد تاور و مورتار ها در لایه های اول مپ حریف بود صبر کنید جاینت اونارو از بین ببره بعد آرچر و ویزارد هاتون رو بریزید .

همیشه جاینت هارو قبل از دیوار شکن ها بندازید ! جون دیوارشکن ها کمه و با یک یا دو تیر از پا در میان !

با استفاده از استراتژی بالا شما میتونید براحتی در تان هال ۷ و ۸ اکسیر سیاه فارم کنید .

راهکار سوم : قبل از خواب !

سرباز های مورد نیاز :

 ۱۰ دراگون ،  ۳ اسپل رعد و برق

خب این استراتژی خیلی گرونه و زمان ساختش هم زیاده ! همیشه قبل خواب بزنید بسازه دراگون و اسپل هاتون رو و فردا ی اون روز اتک تون رو بزنید .

با انداختن ۳ اسپل رعد و برق روی یک ضد هوایی میتونید تقریبا همه ی مپ های تان هال ۷ رو ۳ ستاره کنید . دراگون در تان هال ۷ یک نیروی خیلی قدرتمند هست .

با استفاده این استراتژی شما یاد میگیرید چجوری دراگون رو استفاده کنید و در لول های بالا هم به شما کمک زیادی میکنه این بخش !

نتیجه گیری :

فارمینگ اکسیر سیاه در تان هال ۷ زیاد راضی کننده و کافی نیست ولی میتونه باز هم به شما کمک کنه ! امیدوارم بعد از خوندن این آموزش بتونید بهترین زمان برای حمله ، بهترین استراتژی و بهترین لیگ رو برای بدست آوردن اکسیر سیاه پیدا کنید .

سوالات و پیشنهادات تون رو توی کامنت ها بگید لطفا

  • ۹۴/۰۵/۲۷
  • AIDIN NEMATI

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی